Garanti ve İade

GARANTİ VE İADE

Soho markalı ürünler, kullanma talimatına uygun şekilde kullanıldığı ve temizliği yapıldığı takdirde, üretim hatasına karşı belirtilen garanti şartları dahilinde 2 yıl garantilidir.

Satıcının garanti sorumluluğu yalnızca 4077 sayılı kanun kapsamına giren tüketiciler için geçerlidir. Ticari nitelikteki işler için Türk Ticaret Kanununu hükümleri geçerli olacaktır.

  • Ürünlerin kullanımıyla alakalı ürün kullanım önerilerini mutlaka okuyunuz.
  • Ürün kullanım önerilerinde belirtilen talimatlara uyulmadığı durumların tespitinde ürün garanti kapsamı dışında kalacağından ücretsiz servis hizmeti verilememektedir ve ürünün iadesi ve değişimi kesinlikle yapılamamaktadır.
  • Hatalı kullanım veya temizleme şeklinden dolayı oluşacak; yırtılma,solma,kırılma,yıpranma ve bozulmalar garanti kapsamı dışındadır.
  • Garanti kapsamı dışında kalan durumlar için satış sonrası hizmet(ssh) bedeli ödenecektir.
  • Teslimat anında tespit edilen kusurlar, teslimat anında bildirilmelidir.
  • Ürünle ilgili teslimat sonrası yaşanacak sorunlarda, sorunun fotoğrafını çekerek tarafımıza arıza bildirimi yapmanız gerekmektedir. Eğer sorunun çözümü parçaların değişimiyle mümkünse, ekibimiz adresinize bu parçaları gönderecektir.
  • Tarafımızca kurulumu yapılmış olan ürünlerdeki tamir veya tadilat gerektiren durumlarda ekibimiz evinize gelerek sorun tespiti yapacak ve mümkünse sorunu yerinde çözecektir. Sorunun çözümüyle ilgili daha kapsamlı çalışma gerektiren durumlarda ise ekibimiz ürünü evinizden teslim alacak ve sorun çözüldükten sonra adresinize teslim edecektir.
  • Teslimat türü kargo veya dış nakliye olan ürünlerdeki tamir veya tadilat gerektiren durumlarda ürünü size belirtilen adrese kargo ile göndermeniz talep edilecek ve üründeki sorun çözülerek adresinize kargolanacaktır. Parça gönderimi ile çözülebilecek durumlar için yine ilgili parça adresinize gönderilecektir.
     

İADE

  • Tarafımızca, tamamen alıcının talebi doğrultusunda üretilen tüm ürünler alıcıya özel üretildiğinden, cayma, iade ve değişim hakkı söz konusu değildir.
  • Kurulumu tarafımızca/tarafınızca yapılan mobilya ürünlerinde, orjinal ambalajlı paketleri açıldığından ve sıfır ürün niteliğini kaybettiğinden dolayı ürün iadesi alınmamaktadır ve değişimi yapılmamaktadır.
  • İade talebinin tarafımızca insiyatif kullanılarak kabul edilmesi durumunda ürünün fiyatı üzerinden %30 özelleştirme veya demontaj bedeli düşülerek, iade alma koşulları çerçevesinde, yine ürünün orijinal paket ve ambalajları saklanmış olması ve tarafımıza ürünün tüm parçalarının eksiksiz olarak tarafınızca ulaştırılması kaydıyla kabul edilir. Bu talep teslim tarihinden sonraki 14 gün için geçerlidir.
  • Teslim alınmış olan malın değerinin azalması veya iadeyi imkânsız kılan bir nedenin varlığı cayma hakkının kullanılmasına engeldir. Bu gibi durumlarda yine tarafımızca insiyatif kullanılarak iade söz konusu olacak ise değer azalması veya iadenin imkânsızlaşması tüketicinin kusurundan kaynaklanıyorsa satıcıya malın değerini veya değerindeki azalmayı tazmin etmesi gerekir.
  • Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş vesaire şekildeki ürünlerin iadesi ve değişimi kabul edilmez. İade, orijinal ambalaj ile yapılmalıdır.
  • Ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumlar tespit edildiği hallerde ve ürünün alıcıya teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi durumunda ürün değişim yapılmaz, iade alınmaz ve bedeli iade edilmez.
  • Yatak, yastık ve tekstil ürünleri kişiye özel ürünler olduğu için hijyenik sebeplerden dolayı değişim ve iadesi yapılmaz.
  • Ürün iade taleplerinde, ürün iadeleri, yalnızca paketi açılmamış ve paketi bozulmamış ürünlerde geçerli olmak koşuluyla, kargo yada nakliye aracılığı ile alıcı tarafından yapılmalıdır.
  • İade talebiyle gönderilen tüm ürünlerin kargo masrafları alıcıya aittir. İade edilen ürün veya ürünlerin geri gönderim bedeli alıcı tarafından karşılanmalıdır.
  • Satıcıya ulaşan iade ürün iş bu sözleşmede belirtilen koşulları sağladığı takdirde iade olarak kabul edilir, geri ödemesi de alıcı kredi kartına/hesabına yapılır. Ürün iade edilmeden bedel iadesi yapılmaz. Kredi Kartına yapılan iadelerin kredi kartı hesaplarına yansıma süresi ilgili bankanın tasarrufundadır.
    Alışveriş kredi kartı ile ve taksitli olarak yapılmışsa, kredi kartına iade prosedürü şu şekilde uygulanacaktır: Alıcı ürünü kaç taksit ile satın alma talebini iletmiş ise, Banka alıcıya geri ödemesini taksitle yapmaktadır. Satıcı, bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra, Banka poslarından yapılan taksitli harcamaların alıcının kredi kartına iadesi durumunda konuya müdahil tarafların mağdur duruma düşmemesi için talep edilen iade tutarları, yine taksitli olarak hamil taraf hesaplarına Banka tarafından aktarılır. Alıcının satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer iade tarihi ile kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1(bir) iade yansıyacak ve alıcı iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri satışın taksitleri bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksit sayısı kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.
    Kart ile alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda satıcı, banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği alıcıya nakit para ile ödeme yapamaz. Üye işyeri yani satıcı, bir iade işlemi söz konusu olduğunda ilgili yazılım aracılığı ile iadesini yapacak olup, üye işyeri yani satıcı ilgili tutarı Bankaya nakden veya mahsuben ödemekle yükümlü olduğundan yukarıda detayları belirtilen prosedür gereğince alıcıya nakit olarak ödeme yapılamamaktadır. Kredi kartına iade, alıcının Bankaya bedeli tek seferde ödemesinden sonra, Banka tarafından yukarıdaki prosedür gereğince yapılacaktır.